Dagens kollage

Klocka, Michael Kors. Väska, Anya Hindmarch. T-shirt, Weekday. Stövlar, Tretorn. Örhänge, YSL. Shorts, Tibi. Underkläder, Stella McCartney.

Nästa fredag är det dags för Way Out West här i Göteborg. En grym festival! Klubbspelningarna börjar visserligen redan på torsdag kväll/natt, men eftersom jag ska jobba som funktionär och checka in redan kl. 8 på fredag morgon får jag snällt vänta med att slå klackarna i taket till fredag natt istället. Om jag vinner en storvinst på lotto inom de närmaste dagarna finns absolut chansen (eller risken för plånboken) att jag klickar hem plaggen ovan. Allt som allt går nämligen outfiten på cirkus 9000 kr(!). Vill man bli fin får plånboken minsann lida pin.

Gummistövlar mot leran, coola glajjer mot solstrålarna, schyssta accessoarer som syns långväga och snygga underkläder för...ja, ni vet.



Johanna is: ledig! Och det ska firas med en lunch med Sanne på Tre Indier.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback