Listigt


Blev inte mycket nytta gjort ikväll, men det är ju min "söndag" idag som sagt. Vilodagen. Tänkte jag kunde roa er (eller tråka ut er) med en liten lista innan jag somnar.

Du heter: Johanna Judith Bodin

Smeknamn: Hanna

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Allt med Kent

Beroende av:

Att umgås med folk.

Vad tror folk om dig?

Hur ska jag kunna veta det? Tell me!

Stämmer det?

Jadu...

Vad får du oftast komplimanger för?

Min frisyr, min klädstil och min uppriktighet.

Hur imponerar man på dig?

Genom att vara handlingskraftig och ambitiös. Hatar slashasar.

Brukar du skratta för dig själv?

Skratta bör man, annars dör man.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Woo:D detta blir spännande;)" Det kommer det verkligen bli Cissi...

Har du haft sex idag:

Sex? Vet jag inte vad det är för något.

Hur svarar du i mobilen:

"Tjena!"

Vem ringde du senast?:

Susana, en fantastisk människa.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

"You go girl!"

Antal timmar sömn inatt:

Åtta

Sov du ensam:

Ja. Med ett krampaktigt grepp om extrakudden.

Brukar du komma i tid:

Oftast.

Hur känner du dig nu:

Trött och ensam.

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart! Brukar kalla min garderob för det svarta hålet.

Vad tycker du om fötter:

En "braha"-sak, men inget mer. Antagligen människans fulaste kroppsdel.

Vad saknar du:

Att få sitta på ett café och drunkna i en enorm temugg medan höstlöven faller till marken.

Hade du en bra kväll igår:

Helt ok. Mailade tre stora modemagasin i hopp om att kunna få en praktikplats. väntar fortfarande på svar.

Favorit dryck på morgonen:

Vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Runt midnatt

Är du blyg?:

Nej.

Sysslar du med någon idrott:

Frös precis mitt gymkort i två månader så nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja, det kan nog hände fast det är aldrig något jag har upplevt själv.

Har du spytt offentligt:

Nej. Jag har gjort värre saker än så.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Klia mig i skägget och stå upp och kissa.

Är du nöjd med ditt liv:

Har verkligen ingen anledning till att klaga.

Är du bortskämd:

Beror på vem man frågar.

Vad gör du i morgon:

Imorgon vaknar jag förhoppningsvis i hyfsad tid, jobbar mellan kl 14-19 för att sedan bli mött vid pendeln och eskorterad bort till bion.

Vad är det värsta du vet?:

Oärliga människor.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

JA! Och det är jag oändligt tacksam för.

Vad är det finaste du fått?:

Oj vad svårt. Pass på den.

En speciell dag du minns:

Min student! Även om det var över fyra år sedan nu minns jag fortfarande frihhetskänslan.

Du samlar på:

Skulle vara minnen i så fall. Allt annat tar för stor plats när man bor på 21 kvm.

När grät du senast:

Förra lördagen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Operera ögonen och spola ner glasögonen i toaletten. Och resa en hel del.

Vill du gifta dig:

Inte nödvändigtvis. Är man ihop med någon som man älskar vet förhoppningsvis denna personen om det utan att det krävs en ring på fingret.

Vill du ha barn:

Ja, så småningom.

Är du musikalisk?:

Ytterst tveksamt. Vill väl tro det när jag druckit ett par glas vin.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Kranvatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Typ

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja

Biter du på naglarna:

Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.

 

Listan snodde jag från där här mannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback