Lördag hela veckan


Lever just nu i en uppochner värld. Åtminstone när det gäller att hålla koll på veckodagarna. Jobbade hela helgen men var ledig igår och idag. Alltså blev måndag min lördag och idag inget mindre än söndag. Imorgon är det lill-lördag och då ska det arbetas. Torsdag likaså och innan jag vet ordet av kommer det vara helg igen. Snurrigt värre.

Lördag är även min sista dag på jobbet som det ser ut just. Det enda som är uppskrivet i almanackan är att jag ska vara funktionär på Way Out West 13 och 14 augusti. Sedan blir det lördag hela veckan igen! Eller måndag om jag har otur...



Johanna is: skriver CV's så fingrarna blöder.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Arbete lönar sig även om det innebär att skriva massor CV:s ;)

2010-08-03 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback