Om en månad...


Åh, vad jag vill tillbaka till Paris. NU.


...är det dags att agera hårmodell och gå upp på catwalken igen.
Förra gången blev det svart hår med röd undercut. Ska bli väldigt spännande att se vad Grazette kan tänkas hitta på den här gången.

Idag var en riktigt seg dag på jobbet, men trots ett antal "nära sömnen"-upplevelser de två sista timmarna efter det att kollegan hade pyst iväg så lyckades jag hålla mig vaken. För den prestationen belönade jag mig själv med en rostbiffsmacka och ett glas rödtjut när jag kommit innanför dörren. Lägg där till Edith Piaf ur högtalarna och en riktigt skön torsdagsfeeling infann sig. En teleporter till fantastiska Paris och dagen hade fått en perfekt avslutning!



Johanna is:
raggade jobb på lunchrasten, har sökt ytterligare två jobb i huvudstaden och har en potentiell jobbkontakt på Carlings. Nu ska jag bara få ihop ett bra ansökan till den där tidningen också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback