Tiden är knapp


Nej, jag är inte död. Bara bakis. Eller var rättare sagt. Gårdagen inhöll lite för mycket av det goda, men trevligt var det! Hann med ett besök på både Bliss och Nef.

Efter ett abrupt uppvaknade av mina kära jobbgubbar utanför fönstret (ljudet av en sågklinga genom plåt är inget jag rekommenderar när man lider av skallebank) tog det sin lilla tid innan jag kom upp ur sängen.

Dagens "frukost" intogs på Pasta Haus tillsammans med
fröken Ellie för att sedan springa runt på stan i sex timmar innan jag trillade innanför dörren igen. Så nu har jag ägnat kvällen åt att OSA till en herrans massa modevisningar nästa vecka. Ska gå på följande visningar:

  • Nakkna

  • Ida Sjöstedt

  • Camilla Norrback

  • Cheap Monday

  • The Local Firm

  • Rützou

  • Carin Wester

  • Tiger of Sweden

Har även fixat boende och tågbiljetter så nu ska jag "bara" kontakta alla designers bakom ovanstående märken för att boka tid för en liten intervju. Känner även att lite research är nödvändig innan jag kommit upp till huvudstaden. Lite sköna intervjufrågor kan ju också vara bra att ha! Gosh. Vart tog all tid vägen?!




Johanna is: Bo Kaspers Orkester – Ett Fullkomligt Kaos






Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till!! Detta fixar du.

2010-08-12 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback