Välkomna


Men tjena, här kommentarer jag ett endast blogginlägg på någon annans blogg och helt plötsligt fördubblas mina unika läsare. Varför har jag inte kommit på den briljanta idén innan kan man fråga sig? Hur som helst är ni hjärtligt välkomna även om ni bara råkar trilla in av misstag.

Dagen på jobbet gick strålande försäljningsmässigt sett även om jag höll på att dö av tristess eftersom jag var själv dem tre sista timmarna. Tycker nästan lite synd om kunderna som fick stå ut med en pratkvarn som mig.

Efter fem timmars "slit" var det dags att bege sig in mot stan igen där det vankades bio med bästaste Carl (bättre kollega är svår att hitta). Och om man bortser från det faktum att min blåsa höll på att sprängas redan halvvägs in i filmen var Inception en riktigt bra rulle som jag varmt kan rekommendera.

Efteråt skulle sällskapet överraska mig. Överraskningen var ett glas vin på Scandic Ruby's takterass. Ingen dum avslutning på en onsdagskväll. Inte dum alls.

Nu är jag dock tillbaka i lägenheten med mina silverfiskar (HATAR dessa äckliga småkryp) och ska alldeles strax krypa till sängs. Imorgon är det dags att knega lite igen.



Johanna is:
har sökt ytterligare två jobb. Hoppas, hoppas.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en väldigt bra dag!

2010-08-05 @ 08:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback