Helt hysteriskt


Jodå, tant lever fortfarande. Har bara varit lite upptagen. Lördagskvällen bjöd på middag, vin och bio. Vill ni ha en effektiv partpooper ska ni gå och se Svinalängorna av Pernilla August. Frukstansvärt bra, men ack så mörk. Obehagskänslan försvann inte ur kroppen förrän jag stod på jobbet dagen efter. Och även måndagen har även den bjudit på en lång arbetsdag. Tre timmar på lagret, lunch och sedan fem hektiska timmar bakom kassadisken på det.

Hur i h*lvete står folk ut med den här julklappshysterin som råder?! Fast utan kunder hade jag inte haft något jobb så egentligen ska jag väl inte klaga...imorgon är jag däremot ledig. Eller ledig från jobb rättare sagt. Förutom en massa tråkiga vardagssysslor ska jag lägga mig på en brits och genomlida smärta med stort S hos den
här damen (men vill man bli fin får man lida pin) och sedan ska det sägas hej då till Cissi på förmiddagen och A på eftermiddagen. Båda två ska vara borta alldeles för länge om du frågar mig.


Johanna is: beger sig ner i källaren för att leta reda på långkalsongerna för torsdag till söndag ska tyngden läggas på dalskidan när jag flyr Göteborg för ett vitt Idre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback