46 kvm


46 kvadratmeter är inte jättestort fördelat på två personer. Speciellt inte när de endast innefattar två garderober och de inneboende består ett par ,där den ena är en hamster och den andra äger lite för mycket kläder. Jag menar, hur många har en cykel i vardagsrummet/sovrummet? Inte det? För det har vi. En mycket effektiv dammsamlare kan jag berätta. Jaja...jag vet att jag ska vara oerhört tacksam som har tack över huvudet och allt det där, men som svensk antar jag att det hör till att aldrig vara nöjd. Tur att drömma är gratis.
Idag har jag drömt mig bort till
Plantagegatan 9 och Fjärde Långgatan 2.


Om Kärleken fick vara med och bestämma tror jag han hade valt något i den här stilen:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback