Beat it!


Andra halvlek av föreläsningen blev vi inte mycket klokare av. Alla i föreläsningssalen satt som frågetecken medan läraren flög fram och tillbaka vid tavlan (se inlägget nedan). Tack och lov är vi lediga imorgon annars hade väl hjärnan hamnat i chock.

Huvudbryn blev betydligt lättare efter ett pass
A-box med Cissi och Helena. Komsi, komsi träningsvärken säger jag bara. Dessvärre är mina knogar numera färgade blålila. Kanske inte det bästa som kunde hända med tanke på morgondagen. Vad som händer då? Det mina kära läsare avslöjar jag imorgon kväll...





Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hmmm.... A-box låter som en töntigare version av Sportlifes Body Combat..Hahah, säger den inbitna sportlife-aren ;) Det är som med fotbollslag detta...!

Är nyfiken på vad du ska göra imorgon fröken...fast när jag tänker efter så vet jag ju! :)

Do your best!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback