En talande väckarklocka


Klockan 06.20 klev jag ur sängen. Inte för att jag var pigg eller för att klockan hade ringt utan för att en talande isbit (läs Kärleken) kröp ner i sängen jämte mig efter att ha sovit på ett golv i tre timmar på en annan adress.

Så nu återstår inte så mycket mer än att kliva ur duntofflor och måla ansiktet...sedan är det dags för fredagsmys i föreläsningssal BE014 klockan 9-12 där vi ska lära oss lite om muskelanatomi.

Känner ni shoppingsug i helgen för ni gärna komma ut till Freeport och hälsa på mig. Jobbar lördag 12-16 och söndag 10-17.30. Inget party för mig den här helgen med andra ord. Eller kanske något litet ikväll, den som lever får se.





Johanna is; is i magen är bra att ha, likaså is i drinken. Is på marken däremot, livsfarligt! Ge mig vår, sol och plusgrader! Eller åtminstone lite barmark...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback