Kunglig stank


Kärleken och jag har lite (eller mycket) skilda åsikter när det kommer till städning och att hålla ordning omkring sig. Även när det kommer till hur länge svettiga träningskläder bör ligga instängda i en väska eller stinkande fiskkläder för den delen. Min kära sambo jobbar extra i Fiskehamnen för er som inte vet och där luktar det inte alltid rosor direkt.

Följande scenario utspelade sig just i lägenheten;

K: Mina arbetskläder luktar inte fisk längre, det är något annat...
J: Ja, gott luktar dem ju inte i alla fall.
K: Det kanske ligger kvar någon gammal frukt i väskan.
J: Det är väl inte helt omöjligt (i något syrlig ton).


Kärleken sticker ner näsan i väskan...

K: %/¤&"¤(%¤/&%¤"(¤&"!!!!! (kom en hel del fula ord här)

Så vad var det nu som bidrag till denna suspekta doft som börjat sprida sig i vår lilla lägenhet? Jo en styck kungskrabbeklo.

 

"Det luktar värre än när jag tömde bajstankar på Renova." Kärleken

 

 

Johanna is; lite skadeglad;)

 

 




Kommentarer
Postat av: anna

MUmma... hahahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback