La realitée


Varje gång jag reser bort förtränger jag alla de där vardagliga sysslorna som man slipper för några dagar. Men idag var det direkt tillbaka till verkligeheten som gällde. Tvätta, diska, städa och laga mat. Allt för att kunna sätta mig på tåget till Sthlm imorgon med rent samvete och rena kläder i väskan.

Men nu till Parisresan som jag vet att några av er är så nyfikna på. Förutom att dricka champagne (och då snackar vi ingen fulskumpa;)) och äta god mat i överflöd har vi har besökt Chanelbutiken på Rue Cambon, skålat in nyåret på Champs Elyssée där jag blev skallad av en påflugen fransman som ville ha en puss för att sedan sitta fast i Metron i flertalet timmar, besökt Sacre Couer och Eiffeltornet med mera...Hade kunna skriva huuur mycket som helst, men det orakar ju ingen människa läsa. Kör istället den tråkiga varianten och hänvisar till Facebook där jag nu publicerat lite bilder.

Nu blir det bums i säng annars kommer jag missa tåget som går tidigt imorgon bitti...

God fortsättning på det nya året!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback