Ledig


Imorgon är jag ledig från skolan! Eller ja, ledig och ledig. Är väl tänkt att dagen ska avsättas till studier, men glöm det. Min hjärna kräver vila för att kunna återhämta sig.

Utan att plugga vet jag var femur, tibia, fibula, costa, sternum, os pubis, ulna och patella sitter. Vi har även sju stycken halskotor, fem stycken lumbalkotor längst ner i ryggraden. Att jag glömt vad kotorna därimellan heter är en annan femma. Men vad tusan...det är tre veckor kvar till tentan. Lever efter Kärlekens motto för stunden:


"Det ordnar sig."


Istället för att plugga ska jag tvätta, luncha med
Ellie, glida runt på stan en stund och gå och bio med Cissi och Katta. Låter väl bra mycket tidigare än att drunkna i en fysiologibok eller vad säger ni?

 

Johanna is: funderar på om hon ska kidnappa med sin mor till Gran Canaria i mars. Min hud kräver sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback