Top notch


Undrar om folk har haft extra tråkigt (eller extra bakis kanske?) eftersom trafiken på bloggen varit så intensiv idag. Så vad har den fanstastiskt kalla och snöiga söndag bjudit på?

Jo, jag har gått ur sängen, jobbat och åkt ut till Hisingen på söndagsmiddag för att sedan landa framför datorn strax efter kl. 21. Det mest intressanta som hände under dagen var väl att mina läppar skiftade i blått då det var så djävulskt kallt på jobbet! Trodde jag skulle slippa frysa på jobbet efter att ha övergivet mejerikylen på Hemköp, men icke.

Imorgon blir det skolan och ett besök hos Farbror Doktorn. Är lite nervös, men det ska nog gå bra. Och för att svärmor inte ska bli allt för orolig kan jag säga direkt att det inte rör sig om något barnbarn i magen;)





Johanna is; tackar för sig och önskar alla en god natts sömn.

Kommentarer
Postat av: Anette

Gud va orolig jag blev, det var tur att du dementerade direkt. Jag känner mig för ung för att bli farmor även om trampet av små fötter är urgulligt. funderar starkt på att försöka adopera från Haiti men Perra tvärvägrar......

2010-02-01 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback