Fantastiska fredag


Fredagen började som vanligt med att jag parkerade rumpan i ett sunkigt säte på Kungsbackapendeln, men slutade desto trevligare. Kom ifrån jobbet en timme tidigare (bara en sådan sak). Skulle möta upp
Sanne 15 min efter min ankomst till Göteborg. På den korta tiden "råkade" jag köpa en kjol på H&M för att sedan fynda en klänning på Monkis fantastiska sommar-rea.

Därefter blev det god mat, gott vin och en trevlig pratstund på Kitchen Masala's uteservering. Precis vad min kropp och mitt sinne behövde!

Nöjd och belåten åkte jag hem till min lilla lya och startade upp datorn. För att mötas av ett väldigt trevligt mail i inkorgen. "Stort grattis till andra pris i H&M:s tävling på ClubMetro.se! Du har vunnit 1000 kr i presentkort på H&M samt 2 gästarmband/dagbiljetter till H&M Reboot Camp på Roskildefestivalen.", började mailet med.

Blev sprudlade glad och ringde genast den fina mannen som nämndes i gårdagens blogginlägg för att fråga ifall han ville göra mig den stora äran att vara min "+1". Efter jag hade lagt på kom jag till mailets slut där det stod "Observera att ni behöver ha ordinarie festivalpass till Roskildefestivalen för att kunna komma in på H&M Reboot Camp." Typiskt. Ett endagars festivalpass går nämligen loss på 850 DKK. Så nu blir det till att leta efter oönskade biljetter på Blocket eller helt enkelt nöja sig med de tusen riksdalerna att shoppa loss för.




Johanna is: tur i spel OCH kärlek var visst möjligt trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback