Klenis


"Du är så liten...liten och klen." Kärleken vet precis hur han ska muntra upp sin sjukling...

Så vad har jag gjort idag då? INGENTING. Skulle smsa Kärleken innan han slutat skolan så han kunde svänga in på Willy:s och köpa något gott åt mig. Jag somnade kl 13.30 och vaknade när lägenhetsdörren låstes upp, två timmar senare. Så jag fick bli utan något gott. Lika bra det kanske.

Självklart har jag även fått ett horn mellan ögonbrynen lagom till catwalken senare i veckan. Ser lite ut som Kishti Tomitas prick som hon alltid hade i pannan under "Idol". Fast den här sitter snett. Väldigt fabulöst.





Johanna is: kanske borde komma på vad hon vill göra här i livet snart. Både studielån och klockan tickar på.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman!! Kroppen chockad av Flowin kanske??

2010-03-16 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback