Suck


Efter gårdagens blogginlägg var jag nästintill paralyserad resten av dagen. Orkade knappt lyfta ett finger. Hade det inte varit för teckningskursen hade jag nog legat i soffan fram till läggdags. Blev därför inte jätteförvånad när jag idag vaknade med huvudvärk och feber. Något jag inte har tid med nu när jag har en balklänning att färdigställa! Fast å andra sidan, när har man tid över till sjukdom egentligen? Aldrig skulle jag vilja påstå...

Även tecknignskursen gick i slowmotion igår kväll så jag fick färdigställa teckningen nu på morgonkvisten istället. Päls är inte min grej att teckna kan man väl säga...galet svårt!


 

 

Johanna is: önskar sig den goda fens trollspö i Askungen så hon bara kunde slängt ihop balklänningen utan någon som helst ansträngning.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Johanna,



hoppas du mår bättre nu!

jag tycker du ritar fantastiskt bra, pälsar och allt annat.



kram anette

2010-03-16 @ 16:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback