Hur är det möjligt?


Hur tusan får heltidsjobbande föräldrar tiden att räcka till?! Har nu jobbat sex dagar i rad och detta har resulterat i en stökig lägenhet, ett enormt diskberg och ett löjligt tomt kylskåp. Träning har jag också glömt bort vad det är för något. Men nu ger jag mig själv ledigt i två hela dagar (en kraftigt försenad helg kan man säga) för imorgon bär det av till hufvudstaden! Förhoppningsvis kommer det knytas en och annan kontakt på releasefesten som kan vara bra att ha i framtiden...stay tuned gott folk.



Dagens (o)skönaste kommentar kom från en 14-årig kund (en tvärhand hög, räls och med en tio nyanser för mörk foundation):

Kund: -Alltså, har ni den här tröjan i vitt?
Jag: -Nej tyvärr. Den finns bara i grått.
Kund: -...men seriöst. Jag ser så gammal ut i den, och det vill man ju inte!



Och jag som tycker jag har lite åldernojja ibland. Tji fick jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback