Beundrare i överflöd

Vill du mysa med mig? Nej jag trodde väl det. Skål.


Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Alla hjärtans dag...hurra, hurra, hurra! På måndagens schema stod jobb kl 9-19.15. Dock blev arbetsdagen fyra timmar kortare än planerat eftersom jag har så fruktansvärt många beundrare som inte kan låta mig vara. Bokstavligt talat.

Fast nu är det inte den där trevliga sortens beundrare som kommer med fina blommor eller skickar gulliga sms. De kommer med huvudvärk, snuva och feber. Det är Herr Bacill och hans kompisar som har lite svårt att slita sig.


Johanna is: rehab.




Och så en sak till. Jag gick inte vidare i rekryteringsprocessen rörande det där jobbet jag var på intervju för i förra veckan. Kul dag det här...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback