Fröken Frustrerad


N hävdar bestämt att tisdagen är den tråkigaste dagen på hela veckan och jag är beredd att hålla med henne. Åtminstone den här tidagen för just nu håller jag på att dö av uttråkning! Är visserligen världssämst på att ta det lugnt men ändå...ge mig ett jobb tack!

Så vad har hänt den här tisdagen? INGENTING. Bara det gamla vanliga...upp vid halv åtta, en grötfrukost på det, rekat lite inför plugget som börjar först om fyra veckor, diskat, städat bort julpyntet, städat lägenheten, tränat, lagat mat och diskat lite till. Och det värsta är att det nästan är 11 timmar kvar av den här dagen...

Två ynka saker har dock hänt som inte brukar hända.

Partiell solförmökelse fångat från balkongen...

...och ett vykort från Hong Kong dök upp på hallmattan.



Apropå resor..är det någon som vill göra mig sällskap på en cityweekend inom en snar framtid och lämna gråa Götet för några dagar?





Kommentarer
Postat av: Diana

Hade vi känt varanadra, bättre tänkte jag skriva men, överhuvudtaget hade du gärna följt med mig till köpenhamn om några helger.. men vi får nog jobba lite på det första isåfall ;)

2011-01-04 @ 14:43:30
Postat av: Johanna

Jag hänger gärna på!

2011-01-04 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback