Idioto!


Jag hatar mig själv just nu. Jag hatar teknik. Jag hatar mig själv för att jag uppenbarligen inte kan hantera teknikens under. Börjar undrar om jag blev delvis efterbliven i samband med årsskiftet. "Vad svamlar hon om?", tänker du. Jo det ska jag tala om. På grund av att jag har glömt klicka på en liten knapp med texten "tillgänglig" på så har datasytemet som min arbetsgivare använder sig av trott att jag har varit otillgänglig för jobb.

Den senaste veckan av arbetslöshet beror alltså helt och hållet på mig själv. "Du är sådär klantig på ett gulligt sätt", var det någon som sa till mig en gång. Tyvärr ser jag inte något som helst gulligt med den här incidenten.



Johanna is:
folket på gymmet får se upp idag för nu är jag arg. På riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback