Kung Bore, jag förbannar dig!


Ett vintervitt Guldheden. Igen.


Den där kung Bore verkar vilja mucka gräl alltså. Äntligen började Göteborgs gator bli någorlunda promenadvänliga och snön smälte undan så fint när...det kom mera snö! Fast man ska väl inte klaga över lite (mycket) snö när en yta stor som Sverige ligger under vatten i Australien och folk tvingar fly från sina hem.

Nu när plasten är borttagen från ryggen har jag ägnat morgonen att försöka få till ett bra kort, men det är lättare sagt en gjort när man är smidig som en kylskåp och tatueringen sitter centrerad på ryggen. Förhoppningsvis kan min lunchdejt vara bussig och ge mig en hjälpande hand så ni får er nyfikenhet stillad i eftermiddag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback