Klättrar på väggarna


Jaha. Så var det måndag och jag har varit utan jobb idag också. Skönt? Nej fy f*n. Värdelöst är vad det är. Minimalt med inkomst, men med alldeles för mycket tid över till att spendera just pengar. En ohållbar ekvation så länge jag inte kan tänka mig att bli lyxhustru. Tack men NEJ TACK. "Tror du är för smart för att trivas med det livet.", som Karl så fint uttryckte det...hoppas han har rätt.

Måndagen har hittills bjudit på några vändor i tvättstugan, en fika på stan med C och (som vanligt) lite träning. Träning som dessutom börjar ge riktigt bra resultat! Något ska man väl ha för att man har lite för mycket fritid. Fast man kan ju inte bara träna. Äta måste man ju också göra. Idag blev det, och nu hoppas jag att ni antecknar riktigt noga i intresseboken, följande till middag.


Detta mästerverk skapades i mitt stora, luxuösa kök med gasspis, varmluftsung, fullhöjds kyl och frys med inbyggd ismakinen...eller ja. Det där var inte riktigt sant.

Det så kallade köket.

Johanna is: slår ihjäl dagens sista timmar på Hagabion tillsammans med J och lite nyårsskvaller.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback