Hem ljuva hem


Ingen karatefylla, inga skamlösa förslag på krogen, ingen kändisspotting (om man inte räknar med snubben som vann "Anna Ankas assistent" som satt klämde i sig en cheeseburgare vid Slussen kl. 02.15)...jag är ledsen kära läsare men jag har inga som helst smaskigheter att komma med.

Helgen bjöd på en riktig svennebanan-lördag med tacos, Melodifestival och utgångpå Debaser Slussen. ÄNTLIGEN fick jag dansa runt i mina monsterklackar och dricka ett par glas vin. Förutom två skåningar som pratade så saliven sprutade instiftades inga nya bekantskaper under kvällen/natten. På söndagen vaknade jag upp till ett Stockholm klädd i grått. Humöret blev inte bättre av att dagens dejt ställde in på grund av feber. Den hanns däremot med innan tåget avgick från Stockholm Central i förmiddags...


Johanna is:
torsdagkvällens snöpliga slut är ett minne blott. Fredagskvällen på Hagabion kan nämligen bara sammanfattas med ett ord, SUCCÉ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback