Mitt andra hem


När man lever på 20,5 kvm måste man ut och "rastas" lite för att inte bli galen. Eller drabbas av klaustrofobi för den delen. Visst trivs jag i min lägenhet men stundtals känns den mest som en ombonad fängelsecell. Därför har Hagabion blivit mitt andra hem. Ett vardagsrum där jag kan ta ett glas vin, en kopp te eller bara umgås med mina fantastiska vänner. Ikväll var en sådan kväll. Ett par glas vin i sällskap av underbara vänner och en gudomligt god mannagrynspudding toppat med en kaffedrink. Men va? Du dricker väl inte kaffe Johanna, tänker ni. Nej, inte vanligtvis. Men gratis är som bekant gott. Väldigt gott;)


Johanna is: god natt.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack för lunchen senast sötnöt!

Manangrynspudding??? DU E SÅÅÅÅÅ SVÅÅÅÅÅÅÅR!!

Men jag gillar dig :)



Puss å kram från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback